Wednesday 27 May 2015

Lolita DIY: Red hearted JSK [Part 2]



Zdravím :)

Konečně jsem se dohrabala k sepsání druhé zákeřné části tvoření JSK - přesněji řečeno tedy jejich... Porazítkování?

V minulém článku jsem psala o vyřezávání do lina a následné lepení razítek na obroušené bloky dřeva. Celé to byl na moje poměry vysilující proces, jen udržet brusku v ruce mi dalo zabrat. To nejtěžší bylo ale teprve přede mnou! Kdybych si to sama nezkusila, nevěřila bych, jak je těžké tisknout. Ještě k tomu bílou barvou na tmavé... Dokonalost. Razítka klouzaly, barva se rozmazávala... Moje pokusy o zamaskování nedokonalostí moc nezabíraly... Dokonalé :D

Spodní lem je zdobený jednoduchou kombinací velkého a malého srdíčka a krajkou, kterou jsem později i s malou mašličkou přidala i do pasu, na vyvážení. Výstřih lemuje řada jednoduchých srdíček - a velká mašle. Zapínaní na boku skrytým zipem, vzadu korzetové vázání. Stará dobrá klasika!

Více fotek v celém článku >>


Pořád se nemůžu rozhodnout, jestli se mi tyto JSK líbí víc v kombinaci s černou nebo bílou... Chci říct, s bílou je to sladká klasika, ale černá je trošku víc můj styl... Tak uvidíme :D

Mimochodem - šaty jsou na prodej! (Pro více info do komentářů, prosím ^^)




Co se týče dalších projektů - nedávno jsem v rámci 24hodin challenge začala a dokončila JSK během jednoho dne! Brzy přibude článek s více informacemi a NEJSPÍŠ se tu objeví i timelapse z celého procesu šití! (Jenom to sestříhat achich achich!)

Brzy napočtenou,
Karune

No comments:

Post a Comment